Håndværkerens bogholder

Som håndværker har man brug for en bogholder til at holde styr på flere ting. De vigtigste ting er at man får faktureret kunderne og at man får betalt sine ting til tiden. Er du en lille håndværker måske kun med en enkelt eller to ansatte er der masser af ting du selv kan bruge din tid på i stedet for at lave regnskab og bogføre.

Du bør få dig en freelance bogholder, en som du bare skal snakke med i telefonen eller sende en e-mail og som så sørger for at fakturere dine kunder, sende rykkere og lave alt regnskabet både moms, løn og almindelig bogføring af indtægter og udgifter.

Det er meget billigere end man tror og man kan sagtens finde bogholdere som arbejder på timebasis og som har en masse mindre kunder, så de ved hvad det drejer sig om. Der er en bogholder i Aalborg som kan lave det hele hjemmefra og som du faktisk ikke engang behøver at møde. Hun arbejder over hele Danmark og komme ud hvis der er behov, ellers sker det hele over Internettet, med bogføring og fakturering.

Føler du ikke at du gør det du er bedst til men bruger i stedet tiden på at bøgføre og løbe forvirret rundt mellem debit og kredit så er det på tide at du som håndværker får fat i en ekstern bogholder. Du sparer en masse tid, hvor du i stedet kan tjene penge og en bogholder kan gøre det på en brækdel af den tid du ellers skal bruge på at bogføre. Det er en WinWin situation for alle parter.

Kontorservice og telefonpasning?

Skal du have den fulde løsning, kan vi på det varmeste anbefale dig at se nærmere på firmaet Blumensaadt, der kan klare det hele inkl. en yderst professionel telefonpasning: https://www.blumensaadt.org/telefonpasning-og-receptionsservice/